بنیاد ملی گندم کاران ایران

کسی که گندم می کارد راستی می افشاند

بنیاد ملی گندم کاران ایران

کسی که گندم می کارد راستی می افشاند

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۴آذر

به گزارش روابط عمومی بنیادملی گندمکاران ایران؛ عطااله هاشمی رئیس این بنیاد طی نامه های جداگانه به خاوازی وزیر جهادکشاورزی،  حضرت حجت الاسلام درویشیان رئیس بازرسی کل کشور و ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم اجرای  مصوبه دولت برای امهال سه ساله تسهیلات کشاورزان آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه هشدار دارد و خواستار اتخاذ تدابیر لازم شد.

۲۴آذر

به گزارش روابط عمومی بنیادملی گندمکاران ایران؛ عطااله هاشمی با ارسال نامه های جداگانه به خاوازی وزیر جهادکشاورزی و خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی ایران ضمن تشکر و سپاسگزاری از اقدام ارزشمند مشترک وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی درطراحی و صدور کشاورز کارت که بخشی از نقدینگی مورد نیاز تأمین نهاده های کشاورزی در فصل کشت را تأمین می کند به پاره ای از مشکلات ثبت نام در سامانه کشاورز کارت اشاره کرده است.

۲۲آذر

در پی اجرای این بخشنامه در کشور علاوه بر توقف صدور بیمه گزاری کارگران جدید بخش کشاورزی ، برخی از کارگران واحد های کشاورزی که سالیان قبل مشمول این قانون بوده اند به بهانه همین بخشنامه از دریافت خدمات بیمه ای با نرخ مخفف محروم شده اند و آن ها را مجبور به پرداخت کامل حق بیمه می کنند بنابراین در سالی که می بایست جهش تولید اتفاق بیافتد آیا با چنین برخوردهایی قابل تحقق خواهد بود ؟

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی گندمکاران ایران ؛ عطااله هاشمی رئیس بنیاد طی نامه های جداگانه به سازمان بازرسی کل کشور، وریر جهادکشاورزی و روسای کمیسیونهای کشاورزی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی از صدور بخشنامه سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توقف روند بیمه گذاری کارگران بخش کشاورزی اعتراض و آن را مغایر با قانون مصوب مجلس شورای اسلامی دانست.

۲۱آذر

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی گندمکاران ایران؛ حمیدرسولی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی طی نامه ای به کلیه شرکتهای خدمات حمایتی سراسر کشور دستور همکاری با بنیاد ملی گندمکاران ایران را در خصوص بوجاری بذور و در اختیار قراردادن دستگاههای بوجاری وفق صورتجلسه نشست شورای مرکزی بنیاد با وزیر جهادکشاورزی صادر کرد.

در بخشی از نامه مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی خطاب به مدیران شرکتهای خدمات حمایتی  استانها آمده است: مقرر شد در صورت مراجعه و تقاضا برای بهره برداری از امکانات بوجاری شرکتهای خدمات حمایتی در سراسر کشور همکاری و مساعدت لازم با نمایندگان استانی بنیاد بعمل آید.لذا شایسته است درچارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی توسط معاونت محترم فنی و کنترل کیفی همکاری لازم را در این خصوص با بنیاد ملی گندمکاران آن استان معمول نمایید.

 

متن کامل نامه

 

۱۷آذر
بنیاد ملی گندمکاران با ارسال نامه های جداگانه به روسای کمیسیونهای کشاورزی و صنعت با افزایش غیرمنطقی و بی‌رویه قیمت ماشین‌آلات کشاورزی مخالفت کرد و از مجلس خواست از موضع‌گیری وزارت جهاد در جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها حمایت کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی گندمکاران ایران؛ عطااله هاشمی رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران در نامه‌هایی جداگانه به رؤسای کمیسیون‌های کشاورزی و صنایع مجلس ضمن اعلام مخالفت شدید با افزایش غیرمنطقی و بی‌رویه قیمت ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، از مجلس خواست از موضع‌گیری وزارت جهاد کشاورزی در جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و واقعی و منطقی نمودن نرخ ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، حمایت کند و اجازه افزایش قیمت ها را ندهد.

۱۵آذر

باسلام و عرض ادب

با عنایت به تعیین کارگروههای تخصصی بنیاد ملی گندمکاران ایران و معرفی تعدادی از نمایندگان وزارت جهادکشاورزی؛ از اعضای محترم شورای مرکزی بنیاد تقاضامی شود درخواست عضویت خود را در کارگروههای ذیل حداکثر تا سه کارگروه  با درج اولویت اول تا سوم را بصورت کتبی به شماره 04134414191 فاکس نمایند یا با درج در اعلام نظر در ذیل همین پست به هیئت رئیسه اعلام نمایند. 

 

کارگروههای تخصصی:

1- زراعت

2- باغبانی

3- نهاده های کشاورزی و مکانیزاسیون

4- برنامه ریزی، اقتصادی، مالی و بیمه

5- تحقیقات، آموزش و ترویج

6- آب و خاک

7- دام ، طیور، آبزیان، شیلات، دامپزشکی 

۰۹آذر
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۰۹آذر

 

علی رغم آنکه دولت هیچ یارانه‌ای به بخش کشاورزی پرداخت نمی‌کند و آخرین یارانه در ارتباط با کود را حذف کرده است، حال در نظر دارد از این قشر کم درآمد مالیات بگیرد که این موضوع اثر سو بر بخش کشاورری دارد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: دولت لایحه‌ای مبنی بر دریافت مالیات از کشاورزان به مجلس داده، اما این موضوع تهدیدی برای بخش کشاورزی است.

به گزارش روابط عمومی بنیادملی گندمکاران ایران به نقل از دهقان نیوز ؛ عطااله هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به لایحه دولت مبنی بر دریافت مالیات از بخش کشاورزی اظهار کرد: دولت لایحه‌ای مبنی بر دریافت مالیات از بخش کشاورزی به مجلس داده است، در حالی که این موضوع تهدید بزرگی برای بخش کشاورزی محسوب می‌شود.

۰۸آذر

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی گندمکاران ایران؛ در راستای اجرایی نمودن مصوبات دومین جلسه اعضای شورای مرکزی با دکتر کاظم خاوازی وزیرجهادکشاورزی عطااله هاشمی رئیس بنیاد طی نامه ای کارگروههای تخصصی بنیاد ملی گندمکاران ایران را به وزارت جهادکشاورزی معرفی نمود.

۰۶آذر
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید